Inzameling voor Voedselbank zaterdag 19 dec.

10 december 2015

Inzameling voor Voedselbank zaterdag 19 dec.

Op zaterdag 19 december, tussen 10:00 en 16:00, organiseert de SP IJsselstein een inzameling voor de Voedselbank bij de JUMBO op Achterveld.

Tijdens deze inzameling zullen we om donaties vragen in de vorm van conserven en andere artikelen. Aan het winkelend publiek zal gevraagd worden een artikel van een – door de Voedselbank opgestelde – lijst te kopen en te doneren aan de Voedselbank Nieuwegein-IJsselstein.

De volgende artikelen staan op de lijst: koffie, pasta, pastasaus, shampoo, douchespullen, wc papier, frisdrank, blikgroenten of andere conserven, vuilniszakken, schoonmaakmiddelen en aardappelen.

De Voedselbank IJsselstein bedient mensen met de laagste inkomens. Coördinator Joop van Well van de SP IJsselstein: “Wij hopen dat veel mensen bereid zullen zijn om een donatie te doen voor de Voedselbank. Vorig jaar was onze inzameling een groot succes dankzij de vrijgevigheid van de IJsselsteiners. Wij hopen dat ze dit jaar weer bereid zijn mee te helpen om de cliënten van de Voedselbank te steunen. Het is nog steeds hard nodig.”

U bent van harte welkom!