SP BEZOEKT DOORSLAG

15 februari 2023

SP BEZOEKT DOORSLAG

SP Nieuwegein komt zaterdag 18 februari naar de wijk Doorslag. Daar zal in een aantal straten rond - en in de nabijheid van - het winkelcentrum Kauwenhof huis aan huis bij bewoners worden aangebeld.

Doel is hen te informeren over het belang van de komende Provinciale verkiezingen op 15 maart. Verkiezingen die misschien op korte termijn ook een einde kunnen maken aan de rampzalige regeerperiode van het kabinet Rutte, die onder meer heeft gezorgd voor torenhoge energieprijzen en dus gigantische winsten voor aandeelhouders. De SP zegt daarom dat de energiemaatschappijen genationaliseerd moeten worden.

Ook wil de partij weten, wat er speelt in de wijk. Wat is er goed geregeld, wat kan beter en wat moet echt dringend aangepakt worden.

Al eerder bezocht de SP Doorslag in verband met toenemende klachten en irritatie over de parkeeroverlast bij het winkelcentrum Kauwenhof (klik).

Zaterdag is de SP delegatie vanaf ca. 12 uur  in de wijk aanwezig en gaat zij graag met iedereen in gesprek.

EG