h

De SP op City Plaza: veel respons op Geynwijs meldpunt

16 januari 2016

De SP op City Plaza: veel respons op Geynwijs meldpunt

Foto: SP Nieuwegein

Sinds de SP gestart is met het meldpunt over Geynwijs stromen de meldingen binnen. Klachten die onder meer betrekking hebben op gebrekkige communicatie, het niet nakomen van afspraken en absurd lange wachttijden.

Ook j.l. zaterdag op City Plaza bleek een flink aantal mensen maar al te graag bereid ter plaatse het enquête formulier in te vullen.
Een nog groter aantal nam de ‘Geynwijs Onwijs?’ flyer mee om thuis zelf de website enquête in te vullen, of anders wel iemand wisten die ervaringen had met Geynwijs.

Foto: SP Nieuwegein

Opvallend in de reacties is, dat slechts weinig mensen bij Geynwijs zelf hun beklag doen, in de veronderstelling dat het toch allemaal niets zal uithalen.
Daarom juist is de SP dit meldpunt gestart, om straks Geynwijs een aantal handvatten te bieden om de dienstverlening te kunnen verbeteren.
Het kan en mag niet zo zijn dat mensen die voor een hulp- of zorgvraag aangewezen zijn op Geynwijs de dupe worden van wel een goedwillende, maar helaas
niet goeddraaiende organisatie.

Reactie toevoegen

U bent hier