Ga mee naar de grote zorgmanifestatie op 8 juni in Amsterdam

22 mei 2013

Ga mee naar de grote zorgmanifestatie op 8 juni in Amsterdam

Op zaterdag 8 juni 2013 is er een volgende landelijke zorgdemonstratie in Amsterdam. Het is van groot belang dat deze demonstratie een succes wordt! Dit lukt zeker met forse steun van ons allemaal! De demonstratie is bedoeld om het Kabinet Rutte/Samsom massaal duidelijk te maken dat de afbraak van de (thuis-)zorg moet stoppen! De Abvakabo FNV regelt de opstapplekken en het busvervoer naar Amsterdam. Om dit goed te coördineren kun je je het beste van tevoren aanmelden. Bij voldoende belangstelling komt er ook een opstapplek in Nieuwegein.

Op 10 juni vindt het debat plaats in de Tweede Kamer, dus we kunnen de politici voorbereiden met persoonlijke verhalen, argumenten en onze adviezen. De strijd voor thuiszorg is nog niet gestreden. Jullie acties hebben al zin gehad: het oorspronkelijke aantal van 100.000 mensen die hun baan in de thuiszorg verliezen is gehalveerd. Bepaalde bezuinigingen zijn uitgesteld of helemaal van tafel. Maar we zijn er nog niet. Neem iedereen mee. Want (thuis)zorg gaat iedereen aan!

Lees hier meer over de actie en de agenda. Klik hier om je meteen aan te melden!