Verkiezingsmarkt op City Plaza in aanloop naar 12 september goed bezocht

1 september 2012

Verkiezingsmarkt op City Plaza in aanloop naar 12 september goed bezocht

Vandaag was er eindelijk de verkiezingsmarkt waar alle partijen hun opwachting maakten om met het publiek in gesprek te gaan. Omdat de verkiezingen van 12 september wel eens een historische uitslag zouden kunnen hebben voor links, zette SP alle zeilen bij om iedereen van campagnemateriaal te voorzien. Uiteraard was Emile Roemer er ook weer bij. In kartonnen vorm dan natuurlijk. Veel mensen vonden het leuk om met Emile op de foto te gaan! Klik hier om naar de gemaakte foto's te gaan. U kunt uw eigen foto downloaden en zelf bewaren.

Voor de verkiezingsmarkt was ook Patrick van Lunteren, kandidaat voor de Tweede Kamer, naar Nieuwegein gekomen. Patrick is bezig met een tour langs vele gemeenten. Tot 12 september neemt hij ook deel aan vele debatten. De eer was vandaag aan Nieuwegein. Uiteraard ging Patrick ook op de foto met Emile!

Patrick van Lunteren, kandidaat Tweede Kamerlid

Naast het maken van de foto's, was er natuurlijk alle kans om met de kiezers in gesprek te gaan. Daar zagen mensen ook alle aanleiding toe. Veel vragen werden gesteld over Europa, de bezuinigingen, de zorgkosten, het onderwijs en ga zo maar door. Door alle heisa rond de debatten op tv, die vaak minder over de inhoud gaat, is het voor veel mensen onduidelijk waar de verschillende partijen nu voor staan. Dat vergt dus veel extra uitleg.

Alle foto's met Emile Roemer zijn hier te bekijken. Klik twee keer op uw afbeelding en kies met de rechtermuis voor 'Opslaan als'.

Als u alle foto's als slideshow wilt bekijken klikt u hier.

Lees het verkiezingsprogramma van de SP voor 12 september