SP op bezoek bij bewoners van de Driften

23 augustus 2012

SP op bezoek bij bewoners van de Driften

21 augustus bracht een SP delegatie een bezoek aan de Koetsdrift en omgeving. Samen met het Tweede Kamerlid, en kandidaat bij de aankomende verkiezingen, Nine Kooiman werd deze buurt bezocht om in gesprek te gaan met bewoners. Velen van hen waren door dit onaangekondigde bezoek aangenaam verrast en gaven aan dat op 12 september zeker SP te gaan stemmen.

Anderen merkten op dat de SP toch wel vaak op straat te zien is, ook buiten verkiezingstijd en dat andere partijen daar eigenlijk wel eens een voorbeeld aan zouden mogen nemen. Tot slot waren er nog bewoners die maar al te graag een SP raamposter in ontvangst namen om zo aan de buurt te kunnen laten zien waar hun politieke voorkeur naar uit gaat.
Hoewel het enthousiasme van veel mensen te merken is over de SP, is de strijd nog niet gewonnen. De aankomende verkiezingen stellen Nederland voor een gewichtige keuze. Gaan we door met de liberalen ruim baan te geven, of gaan we nu eindelijk linksaf richting een menswaardige samenleving? Deze keuze is aan u en aan ons allen. Wij hopen dat u hier goed over na denkt en een bewuste keuze maakt op 12 september in het stemhokje. Begint u alvast met het lezen van ons verkiezingsprogramma. Zie de link hieronder voor het programma.

Lees het verkiezingsprogramma van de SP