Campagne van start op winkelcentra in Nieuwegein

28 juli 2012

Campagne van start op winkelcentra in Nieuwegein

De laatste weken is SP nog vaker op straat te zien. De verkiezingen zijn in aantocht en de peilingen vliegen ons een paar maal per week om de oren. Wie de grootste wordt: SP of VVD, het blijft nog even spannend. Een ding is zeker; SP gaat de campagne in met een goed gemutst gevoel. De reacties tijdens het flyeren vandaag waren prima. Het is te merken dat mensen met de verkiezingen bezig zijn. Veel weten nog niet wat ze gaan stemmen, SP raadt iedereen aan om in ieder geval te gaan stemmen. Nederland staat op een historisch punt. Wie betaalt de crisis? U kent ons antwoord.

Vandaag werden verschillende winkelcentra bezocht. Een flyer met tien antwoorden van Emile Roemer op de problemen van hier en nu werd uitgedeeld:

Ook op City liep dit goed, ondanks de vakanties. Er werden veel flyers en sponzen uitgedeeld.

Bijna iedereen nam de folder aan. Veel gehoord werd de opmerking dat men Emile Roemer vertrouwt en men het idee heeft dat het de SP gaat lukken om de grootste te worden op 12 september.

Lees het verkiezingsprogramma: 'Nieuw Vertrouwen'