SP in actie in tegen WSW bezuinigingen bij PAUW Bedrijven

9 november 2010

SP in actie in tegen WSW bezuinigingen bij PAUW Bedrijven

De SP afdelingen Nieuwegein en IJsselstein hebben dinsdagmorgen vroeg actie gevoerd tegen de voorgenomen bezuinigingen op de WSW. Bij de Pauwbedrijven in IJsselstein werden handtekeningen verzameld. De handtekeningen zijn bedoeld om iedereen in de gelegenheid te stellen steun te geven aan het protest tegen de plannen van het kabinet Rutte. Als het aan Rutte en zijn ministers ligt zullen er tot 60.000 van de 100.000 banen verdwijnen de komende jaren. Deze mensen verdwijnen allemaal in de bijstand. Natuurlijk probeert SP op deze manier ook een hart onder de riem te steken van de WSW-medewerkers. Velen weten nog niet wat er aan de hand is.

Veel mensen vulden de protestkaarten ter plekke in, anderen konden dat later op de dag doen en de kaarten inleveren bij onze SP-post ter plaatse. Deze actie is een voorloper op de grote landelijke manifestatie op 27 november aanstaande. Lees hier verder om meer te weten te komen over de slechte plannen van het meest rechtse kabinet sinds tijden.

De WSW verdient een gezicht!

Kabinet dooft glans van belangrijke parel - REAGEER!