Het kan: De campagne is begonnen!

26 april 2010

Het kan: De campagne is begonnen!

Afgelopen weekend stelde SP haar programma vast voor de Tweede Kamerverkiezingen. Dat betekende de start van de campagne! Op een cruciaal moment in de Nederlandse geschiedenis gaan we een nieuwe regering kiezen. Gaat het over rechts en gaat u de rekening betalen? Of gaat het eindelijk over links en laten we de wantoestanden op de financiƫle markten voorgoed achter ons?

Als het aan de SP ligt komt er een grote schoonmaak in de economie en de verdeling van de welvaart. Als het aan SP ligt staan we niet meer toe dat enkelen zich verrijken met graaien terwijl de ander het nakijken heeft. Als het aan de SP ligt komt er een einde aan de bonussen en exorbitante salarissen van directeuren van thuiszorginstellingen, terwijl de medewerkers onderbetaald worden. Als het aan SP ligt stoppen we met het aan de markt overgeven van onze belangrijkste verworvenheden. Als het aan de SP ligt betalen de banken mee aan het herstel van onze economie. Als het ons ligt, stemt u SP de komende verkiezingen. NU is de tijd! Help mee aan de grote schoonmaak!

De campagne is begonnen!

Lees het concept verkiezingsprogramma (het volledige programma volgt zo snel mogelijk!)