Buurten in Galecop met Paulus Jansen groot succes

9 oktober 2009

Buurten in Galecop met Paulus Jansen groot succes

Donderdag 8 oktober gingen een aantal actieve SP’ ers de deuren langs in Galecop, samen met SP Tweede Kamerlid Paulus Jansen. Er werden veel handtekeningen opgehaald tegen de verhoging van de AOW leeftijd; ook werd het nieuwste exemplaar van de ZO-krant uitgedeeld.

Daarnaast werd bewoners gevraagd hoe het wonen in hun wijk bevalt en dat leverde de SP weer een schat aan informatie op. Bijvoorbeeld dat in één gedeelte van de buurt er door meerdere mensen werd aangegeven dat het in dat stuk niet helemaal pluis zou zijn: relatief veel inbraken, autodiefstal en brandstichting.

Andere bewoners bleken redelijk tevreden te zijn met hun wijk – maar vonden dat het natuurlijk altijd (veel) beter kan. Mensen waren enthousiast dat de SP de moeite nam om te buurten. Zo enthousiast zelfs dat een aantal al aangaven bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2010 op de SP te zullen gaan stemmen. En terecht natuurlijk!

Buurten in de buurt