Meer kiezers voor minder Europa?

19 april 2009

Meer kiezers voor minder Europa?

Op 4 juni aanstaande zijn er weer de verkiezingen voor het Euro-parlement. Hoog tijd voor campagne dus! Vandaag opende SP Nieuwegein deze campagne met het plakken van de posters, traditiegetrouw als eerste partij. Met de campagne worden alle Nieuwegeiners herinnerd aan het massieve 'nee' tegen de Europese Grondwet waarbij 61,6 % van de Nederlanders aangaf niet gediend te zijn van méér Europa. Betekent dat dan dat Europa niets goeds te brengen heeft? Zeker niet.

Internationale samenwerking is belangrijk daarom neemt SP zitting in het Europese Parlement. Onlangs bracht SP haar programma uit voor de komende verkiezingen. Wij hopen dat u allemaal de gang naar de stembus zult maken voor deze belangrijke verkiezingen! Het samenwerken op internationale schaal is van groot belang voor het oplossen van echte problemen. Veel problemen kun je alleen met zijn allen aanpakken, denk aan milieuonderwerpen en natuurlijk de economische crisis waarin Nederland en de rest van de wereld zijn terechtgekomen. Lees ons volledige programma via deze link.

De zondagsplakkers aan het werk:

www.europa.sp.nl