SP Nieuwegein klust vrolijk verder op Bouwgein

12 juli 2008

SP Nieuwegein klust vrolijk verder op Bouwgein

Vandaag was het weer eens tijd om met een aantal mensen de handen uit de mouwen te steken op Bouwgein. Deze nieuw te realiseren bouwspeeltuin komt tot stand door inzet van veel vrijwilligers en daar hoort SP ook aan bij te dragen. Deze dag is er weer een goede slag geslagen en alles wordt in het werk gesteld om de speeltuin zo snel mogelijk klaar te krijgen.

De nieuw gebouwde binnenruimte van Bouwgein werd vandaag onderhanden genomen. Er werden een aantal ruimten van plinten voorzien en er werd flink geschilderd. Martin Koot, een van de initiatiefnemers van het nieuwe Bouwgein, vertelt over de vertragingen door de bureaucratie van de gemeente. "We hadden een jaar eerder klaar kunnen zijn", aldus Martin.

Het gaat er nu wel echt van komen binnenkort. In september zal BSO Kind en Co in het pand trekken, daar zal men zeker op tijd mee klaar zijn. Voor het afbouwen van de rest zal wel tot het volgend voorjaar nodig zijn.

De vrijwilligers in actie:

www.bouwgein.nl

SP helpt mee op Bouwgein