Kom naar de manifestatie op 3 oktober!

26 september 2007

Kom naar de manifestatie op 3 oktober!

Help mee de thuiszorg te redden! Kom op woensdag 3 oktober naar Den Haag om samen een vuist te maken voor goede thuiszorg!

De Tweede Kamer debatteert 4 oktober a.s. over de gevolgen van de invoering van de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (WMO) voor het personeel in de thuiszorg. De middag voorafgaand aan dit debat willen we met zo veel mogelijk mensen een krachtig protest laten horen. Daarom organiseert het Comité Zorg Geen Markt deze manifestatie. Wij willen u, uw leden, collega’s en cliënten, bij dezen uitnodigen dat samen moet ons te doen!

Kom ook naar de manifestatie!
Zeg JA tegen goede thuiszorg en NEE tegen duizenden ontslagen.

De thuiszorg is door de regering in de uitverkoop gedaan. Gemeenten kopen zo goedkoop mogelijk zorg in. De kwaliteit holt achteruit. Cliënten verliezen hun vertrouwde hulp. Duizenden ervaren krachten worden ontslagen, anderen moeten fors loon inleveren. Cliënten hebben recht op fatsoenlijke zorg en het personeel heeft recht op fatsoenlijk loon. Het comité ‘Zorg geen Markt’ is een actie begonnen onder de slogan: Stop de uitverkoop van de thuiszorg!

Teken de petitie tegen de uitverkoop van de thuiszorg

Meld uw ervaringen