Publiciteit fusie reinigingsdienst blijft doorgaan

25 juli 2007

Publiciteit fusie reinigingsdienst blijft doorgaan

In de Molenkruier van deze week staat een artikel over de fusie met de RMN. Nogmaals wordt duidelijk gemaakt dat de medewerkers hier niet op zitten te wachten. Het artikel zegt genoeg, leest u de Molenkruier van dinsdag nog eens goed na, ook voor u gaan er dingen veranderen als we niet uitkijken. Leest u ook het Ons Nieuwegein aanstaande vrijdag! Daarin zal fractievoorzitter Martijn Stekelenburg duidelijk maken waarom deze fusie absoluut moet worden tegengehouden!

Als het aan het college ligt, zal het plan voor de fusie worden doorgedreven ondanks een kritisch rapport van Price Waterhouse Coopers. De SP bracht dit rapport in de commissievergadering, wat leidde tot grote commotie. In de raadsvergadering van september zal de fusie opnieuw op de agenda staan, na een herberekening van de plannen door de gemeente. Het gevaar van de plannen is niet alleen financieel van aard, grootste gevaar is het verlies van controle en kwaliteit en de gevolgen voor de arbeidsvoorwaarden van de medewerkers.

We houden u op de hoogte!

Weblog Martijn Stekelenburg

Teken de petitie tegen de fusie!