Jaarlijkse ledenvergadering: drie nieuwe bestuursleden

4 februari 2007

Jaarlijkse ledenvergadering: drie nieuwe bestuursleden

Afgelopen vrijdag 2 februari werd weer de jaarlijkse ledenvergadering gehouden in buurthuis de Boog in Galecop.

Zoals gebruikelijk zijn er dit keer weer een aantal actieve SP-ers tot het bestuur toegetreden en hebben een aantal bestuursleden afscheid genomen. Twee van onze raadsleden zitten dit jaar niet meer in het bestuur om zich volledig te kunnen richten op het raadswerk dat de nodige tijd vergt. Wij danken Petra Meese en Hasan Inekci voor hun inspanningen in het bestuur en wensen ze veel succes in de raad!

Omdat IJsselstein tegenwoordig een echte zelfstandige afdeling is met een eigen bestuur, zijn Linda Hogema en Jan Voorbij ook uit het bestuur gegaan en richten zij hun krachten op de IJsselsteinse situatie. Ook hen wensen we veel sterkte toe en hopen dat over drie jaar ook in IJsselstein SP gestemd kan worden met de gemeenteraadsverkiezingen. Zet em op!

Sinds vrijdag heeft het bestuur ook drie nieuwe leden: Laura Bruinsma, Geraldine Schimmel en Marleen Hendriks. Met deze drie dames is het bestuur weer op volle slagkracht en kunnen we er zeker van zijn dat zij een goede bijdrage zullen leveren aan de koers van de SP in Nieuwegein. Aan de drie dames: Gefeliciteerd en welkom in de afdeling!

Binnenkort zullen met alle bestuursleden afspraken gemaakt worden over een nieuwe taakverdeling. Wanneer duidelijk is wie wat onder zijn of haar hoede gaat nemen, zult u op de bestuurspagina van onze lokale website kunnen lezen wie de nieuwe bestuursleden zijn en waarom zij voor de SP gekozen hebben. Houdt u de website in de gaten!