SP ook op verkiezingsmarkt IJsselstein

3 maart 2006

SP ook op verkiezingsmarkt IJsselstein

Op 3 maart hadden de meeste IJsselsteinse partijen een kraam betrokken op de vrijdagmarkt. Ook de SP kerngroep was aanwezig, al doet zij in 2006 nog niet mee met de raadsverkiezingen.

""

Met een stemhulp met kritische vragen werd geprobeerd mensen stil te laten staan bij de toekomst van IJsselstein. De SP hoopt dat mensen hun overwegingen betrekken bij de keuze voor één van de progressieve partijen: PvdA, GL en CU.

De reacties waren aanmoedigend. Men wilde meer weten over wat de SP van plan was. Veel mensen vroegen "Waarom doen jullie niet mee?". Vaak moesten we uitleggen dat we net gestart zijn met een kerngroep van actieve mensen. We zijn er nog niet klaar voor. Door actief te zijn in de wijken, acties te voeren en in te spreken in de raad, zal de SP duidelijk maken waar zij voor staat. De volgende keer in 2010 zal de SP erbij zijn. De komende maanden wordt gewerkt aan een eigen afdeling, los van Nieuwegein.

""