Campagneweblog SP Nieuwegein van start

1 januari 2006

Campagneweblog SP Nieuwegein van start

Op de valreep van het oude jaar is het gelukt een weblog in te richten. Door deze weblog kunt u volgen hoe de SP de komende maanden campagne voert en waar wij te vinden zijn. Want u zult ons vaak aantreffen in de Nieuwegeinse wijken en winkelcentra, waar we graag met u in gesprek gaan over wat er in Nieuwegein allemaal moet gebeuren. Als SP vinden wij dat het in Nieuwegein allemaal veel beter kan, democratischer en socialer.

Ons campagneteam heeft een scala van activiteiten voorbereid, allemaal bedoeld om duidelijk te maken waar de SP voor staat en wat wij in de raad en daarbuiten willen aanpakken. Regelmatig zullen op deze plek stellingen geplaatst worden door onze kandidaten en u wordt van harte uitgenodigd om daar op te reageren. Zij geven hun mening over hoe alles reilt en zeilt in politiek Nieuwegein, stellen misstanden aan de kaak en komen met alternatieven en oplossingen. We zien uit naar uw reacties!

/weblog/