Meldpunt Zorg

Foto: sp
De bezuinigingen op de zorg hebben grote gevolgen voor clienten, medewerkers en mantelzorgers. Cliënten krijgen minder zorg, werknemers moeten meer cliënten gaan helpen in minder tijd of verliezen hun baan. Op mantelzorgers zal een nog groter beroep worden gedaan, terwijl veel van hen nu al overbelast zijn.

Wij krijgen meldingen binnen van mensen die grote zorgen hebben. Wij vinden het onacceptabel dat de mensen niet meer de zorg krijgen die ze nodig hebben. Daarom vragen wij u om uw ervaringen met ons te delen. Op die manier kunnen we de gevolgen van de bezuinigingen laten zien en kunnen we in actie komen voor verbeteringen. Bij het verwerken van binnenkomende ervaringen zullen wij dit altijd anoniem doen. Naam en mailadres worden nimmer bekend gemaakt.

Meldpunt

Voor cliënten: Bent u tevreden met de (thuis)zorg en heeft u voldoende zorg? Heeft u al een nieuwe indicatie huishoudelijke zorg gehad en krijgt u minder uren zorg? Wat zijn de gevolgen? Heeft u een vaste huishoudelijke verzorgende? Wat betekent hij / zij voor u?

Voor medewerkers: Kunt u de zorg leveren die u nodig vindt voor uw cliënten?

Voor mantelzorgers: Weet u al wat er gaat veranderen in de zorg voor de persoon aan wie u mantelzorg verleent? Welke gevolgen heeft dat voor u? Hoeveel tijd denkt u kwijt te gaan zijn in de nieuwe situatie? Kunt u dat combineren met uw baan? Kunt u de zorg die van u gevraagd gaat worden leveren?

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.