26 februari: Politiek Cafe in Marienstein

18 februari 2014

26 februari: Politiek Cafe in Marienstein

Op woensdag 26 februari is er vanaf 20:00 tot 22:00 een politiek café in ontmoetingsruimte De Tamboerijn in woonzorgcentrum Mariënstein (inloop vanaf 19:30). De SP organiseert dit politiek café in samenwerking met vrijwel alle andere politieke partijen uit IJsselstein (CDA, PvdA, D66, GroenLinks, ChristenUnie en de LDIJ). De VVD heeft aangegeven niet aan het debat te willen deelnemen. Het geheel zal gepresenteerd worden door René Hansen, een ervaren debatleider.

De opzet voor het debat is als volgt: In het midden van de ruimte komt een ‘boksring’ van waaruit een vertegenwoordiger van iedere politieke partij een stelling zal verdedigen. Het publiek zit om de ring heen. Een stelling moet in twee minuten uitgelegd worden waarna een panel van vertegenwoordigers van andere partijen in debat kan gaan met de verdediger van de stelling. Iedere partij zal evenveel aan bod komen. Ook voor het publiek is er gelegenheid om vragen te stellen.

De SP zal vertegenwoordigd worden door Patrick van Etten, nummer drie op de SP lijst.

Wij hopen op een grote opkomst, alle belangstellenden zijn van harte welkom!