Bespreking SP Rapport over Werk en Inkomen Lekstroom in gemeenteraad Nieuwegein

29 november 2013

Bespreking SP Rapport over Werk en Inkomen Lekstroom in gemeenteraad Nieuwegein

Onlangs heeft de SP Nieuwegein een rapport gepubliceerd over Werk en Inkomen Lekstroom (de WIL). Dat rapport wordt op woensdag 4 december besproken in de gemeenteraad. Voor deze bijeenkomst zijn het bestuur, de directie en de cliëntenraad van de WIL uitgenodigd. Uiteraard is de Nieuwegeinse politiek ook aanwezig. De opzet van de avond is zo dat ook het publiek kan reageren. U bent dus van harte uitgenodigd om de bijeenkomst bij te wonen en er eventueel een bijdrage aan te leveren. Ik denk dat het een goed idee is om de ervaringen uit het rapport zoveel mogelijk uit de monden van de mensen die het betreft te laten komen.

Uiteraard is deelname aan de discussie niet verplicht, ook luisteren is welkom.

De avond begint om 19.30 en zal naar verwachting tot 22.30 duren. De discussie zal plaatsvinden in de Raadszaal in het gemeentehuis van Nieuwegein.

Verspreid dit bericht zoveel mogelijk als u wilt, verwijs dan naar onze website: http://nieuwegein.sp.nl/nieuws/2013/11/kom-op-4-december-naar-de-raadsavond-over-het-wil-rapport-van-de-sp  Via deze link kunt u ook het rapport downloaden indien u dit nog niet gelezen heeft.

Graag tot ziens op 4 december!

Vriendelijke groet,

Martijn Stekelenburg