SP IJsselstein organiseert Politiek Café

26 februari 2007

SP IJsselstein organiseert Politiek Café

In aanloop naar de verkiezingen van de Provinciale Staten heeft de SP een Politiek Café georganiseerd, dat vooral bedoeld is om de Provincie dichter bij de mensen te brengen. Velen weten niet wat de provincie doet en wat de SP kan betekenen binnen de provincie Utrecht.

Het Politiek Café heeft als titel meegekregen ‘De provincie Utrecht in de toekomst’. Het wordt gehouden op donderdag 1 maart in De Deel (Panhoven 10a). De deuren gaan om 19.30 uur open en de entrée is gratis.

Vier deskundigen zijn bereid gevonden om te komen praten over hun werk en hun plannen voor de provincie. Dat zijn Linda Hogema (bestuurslid van de SP IJsselstein en nummer 5 op de SP-lijst), Annelies Jonkers (Statenlid voor de SP), Ad Schiedon (burgercommissielid) en Leen de Vries (eveneens Statenlid voor de SP).

Het programma ziet er als volgt uit:

20.00 uur

Welkom door Jan Voorbij, voorzitter van de SP IJsselstein
Wat doet de provincie eigenlijk? En heeft de SP de afgelopen vier jaar gedaan?
Ontwikkelingen in onze regio
De speerpunten uit het SP-programma

21.00 uur
Pauze.

Na de pauze is er gelegenheid voor vragen, discussie, napraten en een drankje.

Wie wel wil komen, maar problemen heeft met vervoer kan contact met ons opnemen. Wij verzoeken u daarvoor te mailen via jvoorbij@tomaatnet.nl of te bellen met 030 6876425. Ook voor vragen en opmerkingen kunt u hier terecht.

www.ijsselstein.sp.nl