Nieuws, februari 2007

26 februari 2007

Sfeerimpressie verkiezingsfeest in Land van Ooit

Afgelopen zondag was er ter ere van de komende verkiezingen een groot feest in het Land van Ooit vanuit de SP. Er was van alles te doen en de stemming zat er prima in! Hierna volgt een verslag van Laura Bruinsma, een van onze kersverse bestuursleden

26 februari 2007

SP IJsselstein organiseert Politiek Café

In aanloop naar de verkiezingen van de Provinciale Staten heeft de SP een Politiek Café georganiseerd, dat vooral bedoeld is om de Provincie dichter bij de mensen te brengen. Velen weten niet wat de provincie doet en wat de SP kan betekenen binnen de provincie Utrecht.

24 februari 2007

Statencampagne wordt vervolgd op 3 maart met lijsttrekker Witteman en Kamerlid Sadet Karabulut

Provinciale Staten lijsttrekker Ton Witteman zal zaterdag 3 maart Nieuwegein aandoen. Hij zal dan in gesprek gaan met de Nieuwegeinse bevolking.

24 februari 2007

SP Statencampagne van start op City Plaza

Vandaag gaf SP Nieuwegein de officiële aftrap van de campagne voor de Statenverkiezingen op 7 maart aanstaande. Van 12.00 tot 15.00 werden de bekende schuursponzen uitgedeeld, samen met het verkiezingsprogramma. De lokale SP werd bijgestaan door de lijsttrekker voor de verkiezingen in Utrecht, Ton Witteman:

11 februari 2007

Marijnissen noemt plan WAO asociaal

SP-voorman Jan Marijnissen is zich ‘het leplazarus’ geschrokken van het politiek akkoord dat PvdA, ChristenUnie en CDA op het punt staan te sluiten. De plannen voor de WAO noemt hij asociaal.

7 februari 2007

SP in alle Staten!

Op 25 februari organiseert de SP een landelijk feest voor alle leden en sympathisanten van de partij in het kader van de Statenverkiezingen. Iedereen is welkom en kaarten zijn voor een zacht prijsje te bestellen: € 5,- voor volwassenen en € 2,50 voor kinderen.