Ledenbrief SP-campagne in IJsselstein

25 oktober 2006

Ledenbrief SP-campagne in IJsselstein

Vandaag hebben alle 97 leden een brief ontvangen van het campagneteam. Daarin worden zij uitgenodigd mee te werken de campagne NU SP en de grote verkiezingsoverwinning die de SP op 22 november hoopt te behalen.

Het campagneteam heeft een hele serie activiteiten voorbereid, die vanaf 1 november op diverse plaatsen in IJsselstein gaat plaatsvinden. Om dat goed aan te kunnen pakken zijn vele handen nodig. Daarbij gaat het niet alleen om extra folderaars, maar ook om mensen die handig zijn en van alles kunnen maken, of mensen die met ons mee de straat op willen, kunnen fotograferen enz. Bij de brief zit een overzicht van de campagne: wat gaan we doen, waar en wanneer, en wie doet er mee? Maar dat verklappen we hier natuurlijk nog niet. Op 2 en 3 november gaat het campagneteam bij alle leden langs om een toepasselijk presentje en een raamposter aan te bieden en om te vragen waaraan men mee wil doen.