Wie weet waar de SP was?

20 augustus 2006

Wie weet waar de SP was?

Op de overtoomHoewel aangekondigd was dat de SP IJsselstein zaterdag 19 augustus weer uit zou rukken en op De Plaats haar kamp op zou slaan, moet het voorbijgangers toch opgevallen zijn dat er daar weliswaar van alles te beleven was, maar dat de SP er niet was. Omdat er een draaimolen en een springkussen opgebouwd waren, bleek er geen plek meer voor ons te zijn. Daarom besloten we om ons kraampje op te bouwen op de Overtoom, voor het gemeentehuis.

Hoewel we er vanwege persoonlijke omstandigheden iets korter dan de geplande twee uur stonden, was dat toch nog lang genoeg om te merken dat we steeds meer reacties krijgen op onze aanwezigheid (overigens niet altijd positieve, maar dat leverde wel verkwikkende discussies op). Bijzonder blij zijn we met het feit dat ook steeds meer leden een bezoekje brengen aan ons. We zijn altijd erg geïnteresseerd in de mening van onze leden, die per slot van rekening de SP maken in IJsselstein.
De volgende gelegenheid om de SP in actie te zien is 16 september, op de verenigingendag.