Ledenavond SP IJsselstein geslaagd

12 april 2006

Ledenavond SP IJsselstein geslaagd

Dinsdagavond 11 april is er door de SP IJsselstein een kennismakingsavond gehouden voor nieuwe leden en voor degenen die aangegeven hebben zich op welke manier dan ook actief in te willen zetten voor onze afdeling in oprichting. Helaas kon niet iedereen die wilde komen deze keer ook daadwerkelijk aanwezig zijn, maar ondanks dat stemde de opkomst tot tevredenheid.

Nadat onder het genot van een heerlijk kopje koffie nader kennis was gemaakt met elkaar, werd er gekeken naar een video die een inleiding geeft over het reilen en zeilen van de SP. Na afloop van deze video werd er door de ‘oudgedienden’ toelichting gegeven over de stand van zaken van de SP op nationaal niveau, maar ook... op lokaal niveau.

Het startsein was hiermee gegeven en onderling werd er druk van gedachten gewisseld over de nieuwste politieke en maatschappelijke ontwikkelingen in IJsselstein. Nieuwe ideeën werden opgedaan, oude inzichten werden verruimd. En nog wel het belangrijkste: wij werden in onze mening gesterkt, dat IJsselstein hard toe is aan de SP!

Al met al was het een gezellige en inspirerende avond. Het is verheugend om te merken dat steeds meer enthousiaste leden bereid zijn om hun ontevredenheid over de huidige samenleving in iets positiefs om te willen zetten. Wij hopen snel, op welke manier dan ook, een vervolg aan deze avond te geven.