Buurtonderzoek

De SP vind het opzoeken van mensen in de wijken net zo belangrijk als het werk in de gemeenteraad. Hoe kan je weten wat er speelt in IJsselstein als je niet constant in contact bent met de IJsselsteiners? Daarom gaat de SP regelmatig de straat op en de buurten in om met u in gesprek te gaan over wat er goed gaat en wat er beter moet in IJsselstein. Dit levert vaak interessante gesprekken op. De verslagen van de buurtonderzoeken worden gepubliceerd op deze site.

25 april 2014

Buurtonderzoek Aleida en Maria

Vorig weekend is de SP op bezoek geweest in de Maria van Henegouwenstraat en de Aleida van Culemborghstraat. In het kader van een ledenwerfactie en van een buurtonderzoek met de vraag: Wat zou u graag beter/anders zien in de buurt? Vanwege (waarschijnlijk) het mooie weer waren veel mensen niet thuis, maar voldoende om een beeld te geven van de aandachtspunten in de straten; vooral het parkeren blijft problematisch. Een verslag is inmiddels doorgestuurd naar de burgemeester en wethouders en wij zijn in afwachting van hun reactie.

27 februari 2014

Reactie college op buurtonderzoek Vicarielaan e.o.

Hierbij de reacties van het college en Provides op de resultaten van ons onderzoek.

17 februari 2014

Buurtonderzoek Lanceerplaats

Op zaterdag 8 februari heeft de SP IJsselstein een buurtonderzoek gehouden aan de Lanceerplaats in IJsselstein. De gemeente is mogelijk van plan hier in de toekomst torenflats te laten bouwen. De SP wilde graag weten hoe bewoners van de Lanceerplaats hier over dachten. Ook werd de vraag gesteld wat er nog verbeterd kan worden aan de wijk.

5 december 2013

Onderzoek veiligheid Poortdijk en IJsselkade

Enkele weken geleden heeft de SP enquete-formulieren uitgedeeld en opgehaald aan de Poortdijk en IJsselkade. Hierin hebben wij u drie vragen gesteld over o.a. de overlast en veiligheid in  de nachtelijke uren van het weekeinde. De antwoorden zijn opgehaald en verwerkt in een verslag dat is besproken met de burgemeester.